de voorbereiding

1 april 2011 - Etten, Oude Ijsselstreek, Nederland

een eerste bericht op dit blogje.

In januari de eerste tickets gekocht (Dusseldorf -  Mockba vv),

In februari de visumaanvraag gedaan, deze was na 3 weken al terug :)
Begin maart de laatste vliegreis geboekt (Mockba - Ka3ahb) en een week geleden heeft Elena in Mockba het hostel (jeugdherberg) geboekt.
Nu nog alleen de treinreis vanuit Ka3ahb naar mockba nog (ook dat regelt Elena voor me).
Daar ben ik dus ook de tijd in Ka3ahb.
Hoe ziet de reis er nu uit: vertrek vanaf Düsseldorf met Airberlin (ab 8394) om 10.15 uur op 20-04, aankomst in Mockba (domodedovo) om 15.45 (lokale tijd, scheelt 2 uur met onze tijd), dan ff wachten en dan 's avonds door naar Ka3ahb met tartarstan airlines (u9367) vertrek om 22.45 en aankomst in Ka3ahb om 0.15 uur (22.15 Nederlandsche tijd) alwaar ik opgewacht zal worden door Elena. :)

Op 9-05 vertrekken wij samen met de nachttrein dan naar Mockba alwaar we 's morgens 10-05 aankomen, dan eerst naar het hostel om de bagage te stallen, dan lekker door de stad zwerven en de stad te beleven (atmosfeer en bezienswaardigheden etc.) dan ergens in de stad samen wat te eten scoren, lekker crashen in het hostel en de volgende dag nog de stad in en daar nog een lunch en dan weer via het hostel (bagage halen) naar de luchthaven die een 50 km zuid van de stad is. Vertrek naar Dusseldorf vanaf Domodedovo om 16.30 met vlucht AB 8395 welke om 17.55 in Dusseldorf aankomt.

Ik zal zelfs onderweg naar Ka3ahb nog proberen wat te uploaden, maar moet even zien of ik wel ergens wifi heb.