pff moe maar voldaan in het Hostel aangekomen

10 mei 2011 - Moskou, Rusland

Zo een laatste berichtje uit rusland. gisteren de treinreis naar Moskou begonnen om 17.30 wat dus betekend dat we om 6.05 in Moskou arriveerden. waar ik al bang voor was gebeurde ook een beetje, ik heb eerst een paar haze slaapjes in de trein gedaan, en op het eind nog onafgebroken een uurtje of 3 geslapen, dus na een dagje door Moskou te lopen heb ik het wel gehad.

Vandaag kremlin aan de buitenkant bekeken, rode plein 2 maal in de lengte afgelopen en een plein net noord van het kremlin onveilig gemaakt tijdens de wachtwissel van de erewacht. basilic christ the savior bezocht, en wat rondgedwaald.

helaas was het mausoleum nog bedekt met tribunespul van gisteren (Russische bevrijdingsdag en dodenherdenking in één. even een redactioneel: en betekend dus heel wat anders dan we in het westen doen geloven als we in het nieuws de parade zien) zal zo ff een video rondje draaiend op het middelpunt van het rode plein posten.

alles is dus goed alleen allebij bekaf, maar gaan morgen pas weer echt op stap (vliegveld?)

Helaas is deze mooie tijd dan alweer voorbij, maar zal Elena zeker nog vaker gaan zien.

1. paul:
    10 mei 2011
    hoop dat je een goede terug reis hebt met niet te veel oponthoud gr.paul manon justin dzjengis en gaia
  2. Marja:
    10 mei 2011
    Het klinkt goed! En ik snap dat je moe bent, het klinkt al zeer vermoeiend. Ik hoop je weer snel behouden aankomt. Tot binnenkort. Marja