tussenstop in Moskou

20 april 2011

Zo even vast een kleine update met een paar plaatjes van de tussenstop, Air berlin had haast, waren bijna 25 minuten eerder weer op de grond dan de planning was. :)

Bagage alweer afgegeven, dus loop nu alleen nog met m'n handbagage rond te zeulen, en zit dus nu ff lekker in een italiaans cafe wat te knabbelen en te drinken, en van gratis internet gebruik te maken.

Wat een lastige taxichaufeurs hebben ze hier, er vragen gelijk na de douane wel 10 of je wilt meerijden pfff blij dat ik daar voorbij ben. zo nog ff een paar foto's er opzetten en dan weer afsluiten!

Oja wat mij ook opvalt, Domodedovo Internationaal vliegveld! Er spreken van de horeca maar zo'n 5% engels of iets anders over de grens.

zo nu de plaatjes.

1. Christa:
    Hoi Paul,

Leuk dat je al zo snel iets hebt geschreven en foto's hebt ge-upload. Ik had je nog gesmst, maar vermoedde al dat dat te laat zou zijn, en nu ik zie dat je al in Moskou bent gearriveerd, concludeer ik dat dat vermoeden klopt. Hopelijk ga je een goede tijd tegemoet daar in Rusland. Tot je volgende berichtje!

Groetjes,
    Christa
  2. Marja:
    20 april 2011
    Een goed begin is het halve werk! Hopelijk verloopt de volgende vlucht net zo goed. Ik wens je een goede tijd daar.
  3. Pa en Ma:
    21 april 2011
    Je telef.seintje gisterenavond ontvangen en begrepen.Wij hadden een vlotte terugreis uit Düsseldorf.
    Groetjes.
  4. Nienes:
    HoiHoi,

Leuk om te lezen, heel veel plezier....
    Was het vergeten, snorrie.

Tot Ideaals.
  5. Nienes:
    Hey Paul,

Leuk om te lezen en fijn dat het goed gaat.
    Helemaal vergeten je veel plezier te wensen.
    Have fun!

Tot Ideaals.
  6. Eline:
    22 april 2011
    Hoi! Hoe gaat het met je? Is het er mooi? En is ze in het echt ook leuk?
    groetjes,
    Eline, Barry, Ivar, Robin
  7. Pa en Ma:
    26 april 2011
    Hallo Paul, gisterenavond de mail en je Blog niet meer bekeken, dus nu vanmorgen zagen we dat er een bericht van je was binnengekomen.Blij even wat van je gehoord te hebben.We hebben de indruk dat alles aardig goed met je is. Hier alles prima. Donderdag en vrijdag trekken wij dus op met onze CanadaFamilie.
    Groeten van Ma en Pa.