voorbereiding voor 2e trip in volle gang

21 november 2011 - Etten, Oude Ijsselstreek, Nederland

Hallo allemaal, ik heb mijn blog weer geopend, ik zal toch proberen het een beetje bij te houden.       Zoals de titel al zegt ik ga binnenkort voor een 2e maal die kant op.

Tickets zijn er al, alleen het visum moet nog geregeld worden (anwb mag fijn voor mij heen en weer naar de ambassade, voor het geld wat hun er voor vragen kan ik niet rijden).

De planning nu: Paul van H. brengt en haalt mij in Düsseldorf (hij heeft winterbanden), en ik zal de jaarwisseling , Elena's verjaardag en kerst daar zijn (dit is correcte volgorde).

Ik hoop zelfs dat de jongens ook mee gaan, kunnen ze eens rond kijken op een vliegveld (het is op tijden dat ze er bij kunnen zijn zonder extreem op hun nachtrust te moeten bezuinigen, vertrekdag in hun vakantie, om 7 uur 's morgens vertrek thuis (bij mij) en aankomst om 19 uur, dus om 21 zeker weer thuis)

Zoals je ws. al begrijpt ik heb er zin in, nu alleen nog hopen dat ik dan toch echt weer dicht zit van die operatie van laatst.

Reisroute: rechtstreeks van Düsseldorf naar Domededovo (Moskou zuid int.) met air berlin, dan 3 uurtjes wachten en dan door met siberian airlines (deriviaat van aeroflot) naar kazan alwaar ik om iets over 21 uur hoop te landen (lokale tijd, dat scheelt met hier dus 3 uur nu (18 uur is het hier dan).

De terugweg vertrek rond een uur of 10 's morgens met de zelfde maatschappijen, en aankomst rond 19uur op m'n verjaardag.

tot een volgende blog

1. Christa:
    22 november 2011
    Spannend! Hopelijk lukt het met het visum en met het herstellen van de operatie en kun je je dan helemaal focussen op je vertrek. Op welke datum vlieg je? Succes met alles!
  2. Marja:
    3 januari 2012
    Waar blijven je updates? Alsnog de beste wensen voor jullie voor 2012. Ik weet niet of mijn sms is aangekomen? Tot ziens, Marja.
  3. Pa en Ma:
    5 januari 2012
    Ook wij hebben nog totaal niets van je vernomen.
    Is onze sms wel bij je aangekomen.
  4. Pa en Ma:
    6 januari 2012
    Paul, ik moet even op mijn eerste berichtje terugkomen, want we hebben wel van je gehoord dat je goed bent aangekomen.Maar we hadden zeker verwacht met de jaarwisseling iets van je te horen
    als antwoord op het smsje.
    Groetjes, Pa en Ma.